Motorový rušeň T 211

Dvojnápravový dieselový rušeň s mechanickým prenosom výkonu určený najmä na posun v depách prípadne v staniciach. Rušne sa vyrábali v rokoch 1957 – 1962 v ČKD Praha.

Viac o rušni

Motorový rušeň 749 248 (Ex T 478.2012)

Motorový rušeň 749 248 (Ex T 478.2012)

Dieselový rušeň s elektrickým prenosom výkonu so zabudovaným elektrickým vykurovaním súprav. Rušne boli vyrábané v rokoch 1964 - 1971.
Motorový rušeň T 211

Motorový rušeň T 211

Dvojnápravový dieselový rušeň s mechanickým prenosom výkonu určený najmä na posun v depách prípadne v staniciach. Rušne sa vyrábali v rokoch 1957 - 1962 v...
Motorový rušeň T 435.093

Motorový rušeň T 435.093

Štvornápravový dieselový rušeň s elektrickým prenosom výkonu vyrábaný v rokoch 1958 - 1962 určené najmä na posun, prípadne vozbu ľahkých nákladných vlak...
Motorový rušeň T 478.2011 (749 246-5)

Motorový rušeň T 478.2011 (749 246-5)

Dieselový rušeň s elektrickým prenosom výkonu so zabudovaným elektrickým vykurovaním súprav. Rušne boli vyrábané v rokoch 1964 - 1971.
Motorový rušeň T 679.1168

Motorový rušeň T 679.1168

Výkonný dieselelektrický rušeň sovietskej konštrukcie vyrábaný od roku 1964 určený pre vozbu ťažkých nákladných vlakov.
Dieselelektrický rušeň radu T 679.1

Dieselelektrický rušeň radu T 679.1

V období studenej vojny sa v krajinách RVHP objavila požiadavka na vývoj jednotného typu hnacieho vozidla nezávislej trakcie. Snahou bolo vyvinúť výkonné, ...
Konštrukcia rušňov radu T 679.1

Konštrukcia rušňov radu T 679.1

Skriňa rušňa je uložená na dvoch trojnápravových podvozkoch s usporiadaním náprav Co´Co´. Medzi dvomi koncovými kabínami rušňovodiča je strojovňa, v kto...
História rušňa T 679.1168

História rušňa T 679.1168

Rušeň T 679.1168 bol vyrobený pod výrobným číslom 0425 v roku 1968. ČSD ho prevzali 31.7.1968 v Čiernej nad Tisou. Podľa rozdeľovníka mal byť rušeň dodaný...