Dieselové rušne s elektrickým prenosom výkonu so zabudovaným elektrickým vykurovaním súprav. Rušne vznikli v rokoch 1993 až 1996 rekonštrukciou z rušňov pô...
Rušeň bol vyrobený v ČKD Praha v roku 1969 pod výrobným číslom 7378. Do pravidelnej prevádzky bol zaradený v roku 1969.
Pôvodné označenie u ČSD: T 478...
Rušeň bol vyrobený v ČKD Praha v roku 1969 pod výrobným číslom 7379. Do pravidelnej prevádzky bol zaradený v roku 1969.
Pôvodné označenie u ČSD: T 478...
Začiatkom šesťdesiatych rokov minulého storočia ČSD začali postupne realizovať plán zavádzania elektrických vozidiel na hlavných železničných tratiach a mot...
Dvojnápravový dieselový rušeň s mechanickým prenosom výkonu určený najmä na posun v depách prípadne v staniciach. Rušne sa vyrábali v rokoch 1957 - 1962 v...
Štvornápravový dieselový rušeň s elektrickým prenosom výkonu vyrábaný v rokoch 1958 - 1962 určené najmä na posun, prípadne vozbu ľahkých nákladných vlak...
Výkonný dieselelektrický rušeň sovietskej konštrukcie vyrábaný od roku 1964 určený pre vozbu ťažkých nákladných vlakov.
V období studenej vojny sa v krajinách RVHP objavila požiadavka na vývoj jednotného typu hnacieho vozidla nezávislej trakcie. Snahou bolo vyvinúť výkonné, ...
Skriňa rušňa je uložená na dvoch trojnápravových podvozkoch s usporiadaním náprav Co´Co´. Medzi dvomi koncovými kabínami rušňovodiča je strojovňa, v kto...
Rušeň T 679.1168 bol vyrobený pod výrobným číslom 0425 v roku 1968. ČSD ho prevzali 31.7.1968 v Čiernej nad Tisou. Podľa rozdeľovníka mal byť rušeň dodaný...